Film: Saab 9000 okazał się lepszy niż sądziłem

Przykro mi, ale regularnych wpisów nie ma, bo jestem na wakacjach. Filmy były nakręcone na zapas.

 

Tagged: Tagi:
  1. Oświadczam , że mam Saaba i nie mam takiego breloczka, wobec tego oczekuję wycieczek Saabiarzy.

  2. A jeśli ktoś ma taki breloczek przy kluczykach od… Toyoty?

  3. stasiek

    SAAB ma nawet wyższe oznaczenie 9^5 czyli 59049, ale to już wyższa matematyka 🙂

  4. stasiek

    SAAB ma wyższe oznaczenie modelowe, bo 9 do potęgi 5 to 59049 😉

  5. Jeżeli chodzi o wersje silnikowe to było ich więcej :
    2,0 wolnossący
    2,0 LPT – turbo niskociśnieniowe (bez IC) – nie pamiętam ale chyba 150 KM
    2,0 FPT – turbo wysokociśnieniowe 185KM
    2,3 wolnossący 145 KM
    2,3 LPT – 185 KM
    2,3 FPT – 200 KM (195KM w automacie)
    oraz 2,3 turbo w wersji Aero – 225 KM
    Istotną zaleta tych silników jest także fakt , że posiadają dwa wałki wyrównoważające dzięki czemu silniki są ciche i prawie bezwibracyjne.

    Mój typ to 2,3 – FPT fantastyczna elastyczność i przyspieszenie z każdych obrotów – wydaje się dużo mocniejszy niż jest w rzeczywistości.

  6. Ignorant

    A tam 9000 czy 59049, Żiguli i Wołgi to miały numery, GAZ 311055 na przykład

  7. Zaczynasz kaprysić jak kobieta. Co jest złego w prostej konstrukcji 740tki ? że się po 30 latach używania nie psuje i nie gnije ? Przy gratach to zaleta a nie wada 🙂

  8. Pierwszy SAAB 95 to nie jest SAAB 9000 po jakimś grubszym lifcie ?

Comments are closed.