Film: Daihatsu Hijet/Piaggio Porter. Wstęp do kei-vanów

Dziś film. Jutro wpis

  1. Porter jest nadal sprzedawany nie tylko we Włoszech ale też i w naszym pięknym kraju.

  2. Wariator Wentylatora

    Czytasz w moich myślach.
    Tylko ani słowa mojej żonie;)

  3. Jeżeli Smarta zrobili w miarę bezpiecznego, pomimo braku przodu, to może takiego key-vana też by się dało.

  4. @Skate: w Japoni dalej robią kei vany i one przechodzą crash testy (link do ichniego NCAP http://www.nasva.go.jp/mamoru/en/car_list_detail/0 )
    To, że przednia oś poszła do przodu to imo w znacznym stopniu chęć zwiększenia komfortu.
    PS. W Japoni są firmy, które krzyżują budę kei vana z zawieszeniem i napędami Jimny 🙂

  5. No faktycznie dają radę, jednak model testowany przez Złomnika to inna epoka.
    *Wchodzisz na taką pełną krzaczków stronę i w panice szukasz zakładki english 🙂

  6. Wariator Wentylatora

    VW Transportery klasyczne z silnikiem za tylną osią mają ideowy dużo wspólnego z zaprezentowany klei-vanem.
    Poziom bezpieczeństwa podobny, choć jeśli uznać że strefa zgniotu kończy się na silniku, to kierowca Portera przynajmniej siedzi na silniku, a w Buliku to ho ho …to dopiero jest hardkor.
    Dlatego mam busa z „nosem” i całym silnikiem przed kabiną .

Comments are closed.