Film: wycieczka Fordem Capri na Capri

Niestety, nowy odcinek.

Nie przegapcie „Kuby – wyspy gratów”. Prawdopodobnie 18.09 preorder!

Tagged: Tagi:
  1. dr. Kamil

    Drag race Capri 1.3 vs Manta 1.2/1.3 był by czymś pasjonującym.

  2. Maliszep

    hmmm bez kamery cofania to mozna tak zaparkowac ???

  3. sqaure626

    „Powiem dla…” podlaski ślad Złomnika

  4. martinez

    „Każdy porządny samochód powinien mieć swoją ulicę w Warszawie” …jako właściciel Poloneza zgadzam się.

  5. benny_pl

    fajny samochod, fajny odcinek 🙂
    ten 1.3 to pewnie ohv kent/endura?
    a ten v6 ma cos wspolnego z volcanem v6?

  6. Pierr Dolnick

    He,he „nic po niej nie widać, a koroduje” …

  7. Maliszep – kiedyś każdy kierowca potrafił parkować bez żadnych elektronicznych wynalazków.
    Tak samo jak każdy potrafił hamować bez ABS-u i jeździć zimą po zakrętach bez kontroli trakcji.

  8. jcb – szczególnie wesoło było zimą Borewiczem na łysych oponach D-124, albo Skodzianką 105 i to bez worka piasku w bagażniku z przodu. I jeżdziło się !

  9. Te wszystkie odmóżdżające dodatki i tak znajdą swój finał w pojazdach typu: Frito’s Car :)))

  10. Nie jestem pewien ale czy aby te lampy przeciwmgielne nie są z vipera?

  11. KIEROWCA

    Porównanie Capri vs. Manta było kiedyś w Auto Świecie. Jeśli mnie pamięć nie myli ok. 2000 roku, czerwona Manta i żółte Capri, nowsze modele z lat 80.
    Sztuka to by było w dzisiejszych czasach zrobić test Renault 15/17 – o ile jeszcze jakiś egzemplarz się uchował. Szczególnie podobała mi się w nich deska z oddzielnymi daszkami liczników i kierą. Całkowicie zapomniany wóz, na żywo widziałem taki może ze dwa razy.
    Ze starych Fordów zawsze najbardziej podobały mi się dziobaki. Escorty z lat 70 o sylwetce zbliżonej do Kadetta B/Dacii też były niczego sobie.
    Capri jeździło jedno po mieście na przełomie tysiąclecia ale było w strasznym stanie, widać, że kupione przez kogoś kto niezbyt miał dostęp do części i drutował. Ostatecznie skończyło chyba na złomie.

  12. To urocze Iveco to oczywiście model mk2 1989-1999

  13. Krzysiek

    @martinez – ulica Poloneza jest na Imielinie

  14. @jcb
    Liczby nie kłamią. O ile dobrze pamiętam, to w 1990r liczba ofiar śmiertelnych była grubo ponad 9000. Należy uwzględnić mniejszy ruch, mniejszą ilość ciężarówek, pojazdy o mocy ponad 90KM jako mniejszość. Moim zdaniem to w większości właśnie przestarzałe technicznie samochody są główną przyczyną, oprócz słabszych dróg. Zwróć uwagę, że w trzecim świecie też jeżdżą takimi złomami, jak my wtedy i u nich liczba śmiertelnych również jest wysoka. Sam nie miałem nigdy w aucie nic poza ABS i nie uważam, aby było mi coś więcej potrzeba. Można do tego podejść także darwinistycznie, ale to błąd, bo ginie zbyt dużo postronnych uczestników ruchu. W przypadku motocyklistów można zastosować zasadę doboru naturalnego.

Leave A Comment?