Poznań Motor Show 2018: w poszukiwaniu gratów

Szukam gratów na Poznań Motor Show 2018.

Zobaczcie sami.

Tagged: Tagi:
  1. Zdziwiłem się, że w Ladzie Ni… 4×4 są podgrzewane fotele. Sprawdziłem stronę dystrybutora i trochę mnie zatkało – klimatyzacja jest w serii w każdej wersji, a dodatkowo jest opcja podgrzewania tylnej kanapy. W UAZie Hunter (na bazie 469B/3151) są jeszcze ciekawsze opcje: „Kanapa tylna skórzana, podgrzewana i elektrycznie regulowana”, czy „System gąsienicowy zamiast kół”. Wow.

  2. Celebryta ktory jezdzi rowerem, umarlem ze smiechu

  3. KIEROWCA

    Szacun dla naszych wschodnich sąsiadów, że nie zdecydowali się zaorać Łady i Uaza tylko w dalszym ciągu produkują i rozwijają te konstrukcje.
    I o to właśnie w tym chodzi – jeśli coś jest dobre i się sprawdza to nie należy tego zmieniać.
    Z chęcią kupiłbym sobie kilkuletni samochód, pod warunkiem, że byłoby to coś na poziomie zbliżonym do Łady 2107 czy Nivy – bez miliona czujników, brzęczyków i wspomagania wszystkiego.
    Niestety większość współczesnych samochodów to już delikatne plastikowe komputery na kołach, tylko Rosja jeszcze się trzyma.

  4. Jaskier

    Bardzo chętnie przejechałbym się tym Qute, a zwłaszcza w towarzystwie studentek rowerowych 😀

  5. „Zapach jakbyśmy jechali w towarzystwie studentek rowerowych”
    Kim są studentki rowerowe i jak pachną ?

  6. @jtgs
    egzemplarz z filmu ma klimę – przy włączniku awaryjnych jest regulacja a obok wybieraka włącznik

  7. JCB – nie studentki rowerowe a „stu dentek rowerowych” – czyli istny smród 🙂

  8. Panie Złomnik! zainwestuj pan 500 pln w chińskiego gimbala, bo piszesz o dziadowskich autach, a nie o takowym filmowaniu… reszta bez uwag
    pzdr

  9. Całkiem niedawno zacząłem zakładać do monitora okulary, ale po obejrzeniu materiału mam wrażenie że wciąż są za słabe 😉

  10. te Uazy przypomniały mi bloga, którego jakiś czas temu czytałem, z wyprawy uazem na Syberię – stronka: sam na magadan – ciekawa wyprawa, ciekawym samochodem po ciekawym kraju

  11. A na kaszloku nie powinien być znaczek „Licencja Fiat”?

    I temat na wpis: jak nisko upadł image Fiata i w ogólności Włoch po roku – powiedzmy w przybliżeniu circa koma 1996. „07 zgłoś się” – Włoch to obywatel lepszej kategorii, 127, 132, Argenta, Mirafiori, nawet 126 – wersja eksportowa do Włoch – to było COŚ. Potem Fiat został pojazdem dla działkowców -wędkarzy (Uno) i taxi (Siena, palio), sprzedaż leży i kwiczy… Why?

  12. Piotrek

    @KIEROWCA
    UAZ i Łada to ani nie jest dobre, ani się nie sprawdza. To jest oferta dla wąskiej grupy entuzjastów, ekscentryków i masochistów. Wszyscy inni do jazdy w teren od UAZa wolą – nawet kilkunastoletnie – auto japońskie.
    Dla Łady Nivy, która wcale nie ma jakichś fantastycznych zdolności terenowych, lepszą alternatywą okazuje się często Dacia Duster.

  13. Pradawny Elektryk z Kosmicznej Pustki

    @Piotrek

    Ja kupiłem terenowe auto japońskie (Terrano WD21) i UAZa wspominam lepiej – jedyne, czym WD21 wygrało, to ceną zakupu. Nie jest ani bardzo wygodne, ani nie ma lepszych właściwości terenowych, ani nie jest rewelacyjnie trwałe. Coś jak czteroosobowa wersja Ikarusa 260 minus sentyment do tego ostatniego.

    Z tego co widzę, to okoliczni Janusze mają pełen przekrój wozów, od GAZa/UAZa, poprzez wszelkie drutowane Pajero i biedaPajero (Galloper) po ospawane rurami Grand Cherokee WG i Dyskoteki. Te ostatnie chyba najbardziej chwalone (Dyskoteki, nie GC).

  14. Nooo i to jest ciekawa relacja z targów! 🙂 Popatrzyłem na fragment z Nivą i tak bardzo jej zachciałem. Nie wiem po co, bo nie potrzebuję tego typu samochodu ale to było takie nagłe i silne uczucie. Wolałbym co prawda Pandę I 4×4 no ale tego już nie produkują.

  15. Na rondzie trzeci zjazd, możliwa kontrola za 500m, lewy 90, hopa na szczyt, nie ciąć, uważaj!…. colin i automapa, to było coś. Kiedyś to było, a teraz to nie jest. Jesteś ze złej partii, masz za szybkà furę i się śmieją ludzie. Możesz polecać klocki… zabawne byłoby polecanie np takiego yanosika.

Leave A Comment?