Wyjdź poza schemat. Odważ się. Bądź sobą.

Pamiętasz, gdy pierwszy raz trzymałeś/aś w ręku kluczyki do własnego samochodu?
Pamiętasz ten moment, gdy pierwszy raz poczułeś/aś, że droga należy do ciebie?

Ta wolność. To upajające uczucie, gdy każdy kilometr był nowym doznaniem.

To wszystko może być twoje. Jeszcze raz. Poczuj to. Ten dreszcz. Tę niewypowiedzianą ekscytację. Tę ulotną chwilę, gdy zdawałeś się sobie samemu być panem wszechświata / gdy zdawałaś się sobie samej być panią wszechświata.

Dziś jest ten dzień. Dzień decyzji. Dzień przełomu.

Przedstawiamy najnowszy model TOYOTA TERCEL m.r. 1995. Samochód, na który czekaliście. Nie słuchaj innych. Nie musisz mieć SUV-a. Podąż za głosem serca. Wsłuchaj się weń. Usłysz, jak mówi „dwudrzwiowy sedan”. Rozejrzyj się wokół siebie. Widzisz inne dwudrzwiowe sedany? Nie. Bądź jedyny. Bądź niepowtarzalny.

TERCEL to nie zwykły samochód. TERCEL to luksus. Luksus oznacza, że nie musisz już robić wszystkiego sam/a. Automatyczna skrzynia biegów TOYOTRONIC zmienia biegi samodzielnie bez twojego udziału. Wystarczy przełączyć drążek w pozycję D i można jechać. Gdzie oczy poniosą. Zmierz się z nieznanym. Niech droga będzie twym celem. A lewa noga niech odpoczywa.

Nie martw się o koszty. Dzięki 1,5-litrowemu silnikowi z elektronicznym wtryskiem paliwa MPI, TERCEL to mistrz oszczędności. Zapomnisz, jak wygląda stacja benzynowa.

Sądziłeś, że luksus jest tylko dla bogatych? To już przeszłość. Teraz luksus jest także dla ciebie. Luksus to domena ludzi wyjątkowych. W specjalnej ofercie przygotowanej tylko dla starannie wyselekcjonowanych klientów oferujemy model TERCEL w cenie jedynie 1800,- zł PLN. Zamknij oczy. Poczuj, jak otula cię luksusem. Wsłuchaj się w pomruk potężnego silnika. Czujesz to? Chcesz go? Wykręć tylko numer: 669 021 371.

On będzie twój. Już go chcesz. Odważ się. Drugiej szansy nie będzie.

 

 

Tagged: Tagi:
  1. Kiedyś stałem przed dylematem: taki tercel czy camry. Niestety moja skłonność do wybierania samochodów dużych wygrała i kupiłem camry 1984 2.0D z automatem i klimatyzacją. Trochę żałuję bo tercelem jeździło się doskonale i może byłby mniej dojechany.

  2. Pierr Dolnick

    Jedne z dwóch najprzyjemniejszych rzeczy w życiu mężczyzn :
    1- kupuje pierwszy samochód
    2- sprzedaje go

  3. Pawian123

    @ Leniwiec Gniewomir

    Un stoi kaś we powiecie łOswięcimskim bo my tu takie blachy majo KOS.

  4. psychop

    a ja myslę, ze Złomnik po godzinach dorabia jako copy w Hatched And Burned czy innym tam Vsaatchi and Sraatchi

  5. Auto stoi w Oświęcimiu. W samym jego centrum. Jako posiadacz Starlet z 92r jaralem sie jak dziecko mijając w zeszłym tygodniu ten samochód jadąc z małżonką 🙂 niestety nie mam póki co wolnych środków na trzeciego grata pod domem 🙂

  6. KIEROWCA

    Dwudrzwiowy sedan czyli taka japońska wersja Trabanta 😉 A tak na poważnie to trochę szkoda, że już takich nie robią.
    W latach 70/80 prawie każdy producent miał w ofercie klasycznego sedana 2d – Zaporożec, Syrena, Trabant, Audi, VW, Mercedes, Toyota, Chevrolet, Buick, Oldsmobile a później nagle z roku na rok trach i wszystkie po kolei zostały zarżnięte, zresztą powoli zostają wycofywane także trzydrzwiowe samochody.
    W tym momencie przypomina mi się pewna anegdota, w której towarzysz Stalin siedząc na przednim siedzeniu prototypowego Moskwicza rozkazuje inżynierowi usiąść z tyłu.

  7. Kuźwa jaki dwudrzwiowy sedan…. to jest COUPE. Tak samo Civic 6 Coupe, to coupe, nie 2D sedan.

    -Polo Coupe z kolei nie Coupe, tylko hatchback, niech nie próbują mnie robić w jajco.
    -Mazda Lantis też nie 4D Coupe, tylko dziwne auto ze zbyt zadartym kuprem, niech mnie nie próbują robić w jajco.

    no i w końcu KAŻDE NOWE CZTERODRZWIOWE COUPE TO NIE COUPE, INO sedan! Coupe nie może mieć 4 drzwi, przeca to sie NIE GODZI!

  8. KIEROWCA

    Matiz – a Poldek coupe to hatchback?
    Syrena/Trabant/Zaporożec – to Coupe?

    Czym jest więc Skoda Rapid albo Maluch – coupe czy fastbackiem?

    Zupełnie do mnie nie przemawia tego typu nazewnictwo ponieważ jest ono dowolnie naginane przez producentów i dziennikarzy motoryzacyjnych. Ja wyróżniam następujące samochody osobowe: 2d, 3d, 4d, 5d i combi. Tak jest najprościej. Zresztą teraz te nowoczesne bulwy to już nie samochody tylko przekombinowane komputery na kołach. Zgnije doszczętnie mój Polonez, później może sobie kupię 2107 a jak i ona się skończy po prostu schowam prawo jazdy do szuflady.

  9. benny_pl

    to, ze to jest tercel nie oznacza od razu niestety ze jest w automacie, brat mial identycznego tercla i niestety byl w manualu, moze to nawet ten sam

    Espeer: jak cos to mam takiego Starleta 92r 1.3 automat benz/gaz na czesci 🙂

  10. benny_pl ale nie rozumiem o czym mówisz, to jest Tercel w automacie bo ma automat.

  11. Ale to brzydkie. I nie ważne czy to coupe czy 2 drzwiowy sedan, nawet po ciemku bym tym nie chciał jeździć, bo jeszcze ktoś znajomy by mnie zobaczył 😉

  12. Psychol to Ty? Czyżby biznesy w gastronomii nie szły?

  13. parvuselephantus

    O! Złomnik zmienił profil.To się dołożę: Kupię tanio Totyota’ę Previę II – najchętniej rocznik 2000-2005 benzynę, ręczna skrzynia biegów 🙂

  14. Bardzo ale to bardzo wąskie ma opony ten Tercel. No i łyse.

  15. Drewniany

    Złomnik próbuje sił w ogłoszeniach motoryzacyjnych? W sumie czemu nie – może być cóś takiego jak giełda dla oszołomów motoryzacyjnych zrobił?

    Jak dobrze zażre i będziesz walutą się podcierał to 10% zysków dla mnie za pomysł. Nie dziękuj teraz, podziękujesz później 🙂

  16. Fajna reklama w tle, 100% wołowiny – myślę że japońskie coupe w automacie jest zdecydowanie bardziej mięsne niż dzisiejsze mydlaste krosowery FWD.
    A sam wpis przypomniał mi tekst z Jalopnika o Toyocie Paseo z cyklu Meh Car Monday.
    Polecam 😀

  17. Tercel stoi w centrum Oświęcimia już od paru miesięcy i jakoś nie może znaleźć się amator japońszczyzny chętny na kupno. Dokładnie przy drodze 44 przed stacja paliw BP.

  18. Dwudrzwiowe sedany to były w Niemczech, bo się ludzie przyzwyczaili do Garbusa. W innych cywilizowanych krajach na ogół praktyczność nadwozia przeważała nad oszczędzaniem każdego grosza, inaczej niż w przypadku Syreny czy Zaporożca. Pewnie gdyby wymyślili sensowny system wsiadania przez jedne drzwi, to by zostawili jedne, bo taniej. W innych przypadkach „dwudrzwiowy sedan” to zazwyczaj coupe. W Ameryce to się z kolei zwało „personal luxury”, chociaż chyba też niektóre z tych barek o kształcie cegły dość odważnie nazywali coupe, chyba na podobnej zasadzie co obecne „4-drzwiowe coupe”. Skoda Rapid to coupe, Maluch to fastback.

    A z Tercela takie coupe, jak z Lanosa limuzyna.

  19. Zawsze czułem że moja E10 2-door+1 to wyjątkowe zjawisko. Nie potrafiłem tylko wyrazić tego .
    Potężny 88 konny silnik, szyby w prądzie i radio pionier dają wyjątkową radość z jazdy. Dzisiaj odpalę ją, a że odpala ZAWSZE I WSZĘDZIE to pokruzuję po okolicy. ciesząc się każdym nowym kilometrem a tych kilometrów juz trochę ma najechane.
    Pozdro.
    PS Tercel wygląda ciekawie. Czy to był model na Amerykę?

  20. benny_pl

    Zlomnik: no to fajnie 🙂 nie wiedzialem czy sprawdzales 🙂 moze tylko ze zdjecia z kartka opisywales a tego sie w ten sposob nie dalo by stwierdzic 🙂 a z gazem?

  21. KIEROWCA

    Andyg – tak jest. Tercel to wersja amerykańska. Był też wcześniejszy kanciasty model w ogólnym zarysie przypominający Tico, takie coś a’la combi.

  22. KIEROWCA

    Będąc u rodziny w Chicago miałem nawet okazję upalać taką samą Tercelkę jak na foto. Niebieska z niebieskim wnętrzem, paliła tyle benzyny co oleju, zderzaki po bokach przykręcone na śruby jak w Polonezie.
    Bynajmniej miło się to dla mnie nie skończyło. Straszny zgnilak to był i pewnego razu przed samym skrzyżowaniem urwał się wahacz razem z półosią.
    Samochód pojechał prosto na złom, za bodajże 125 $ a ja kuzynowi musiałem oddawać 370 bo się uparł, że to japoński wóz, conajmniej 500 był warty.

  23. KIEROWCA,
    Polonez nie jest hatchbackiem, tylko liftbackiem, wiec PN coupe nie może być hatchbackiem 😀

Comments are closed.