Gdzie podziały się stare wpisy? Są tutaj, w ebooku

Dostałem parę maili: gdzie stare wpisy? Gdzie opis silnika 1.5 dCi? Gdzie wpis o Dualu Ghia L6.4 przed Teatrem Wielkim w Warszawie? I takie tam.

Są. Tylko nie podobały mi się wizualnie, więc zrobiłem z nich ebooka o objętości 60 stron.

Ebook jest:
– całkowicie darmowy
– nie wymaga rejestracji ani logowania
– nie wymaga podawania żadnych danych
– można go po prostu ściągnąć i się cieszyć.

Oto link:

Ebook „Ciężarówki amerykańskie i inne ciekawe pojazdy”

SKLEP WRACA W PONIEDZIAŁEK
A JUTRO NOWY WPIS I TAKIE TAM

← Previous post

Next post →

12 Comments

  1. Serio, byl opis silnika 1,5dCi? A po co?

  2. @pr
    „A po co” mogło by być motywem przewodnim tego portalu.

  3. Czemu tylko 60 stron? zero się zgubiło temu misiu. Wielkie brawa za chcenie i udostępnienie.

  4. A można EPUB prosić?

  5. Strona, która hostuje ten plik wymaga instalacji szemranego dodatku, aby pobrać plik za pośrednictwem Chrome. Doceniam darmowego ebuka, ale autor mógłby rozważniej dobierać partnerów do jego dystrybucji. Przestrzegam tym samym chętnych do pobrania.

    Czy brak sklepu do poniedziałku oznacza również wstrzymanie realizacji zamówień? Wraz ze sklepem zniknęły dane kontaktowe, a tym samym możliwość dowiedzenia się czegokolwiek na temat zamówień…

  6. super!
    szkoda tylko ze niema artykulu „jak silnik VM zniszczyl moje zycie” :(

  7. Cy mi się wydaje, czy wpis o silnikach 1,5 dci został zmodyfikowany w stosunku do oryginału?,brakuje mi takiej fajnej mięsistej puenty dotyczącej tego motura w mercku,coś o cukierni ,bombonierce czy coś w ten deseń wypełnionej …. a może mnie pamięć myli??

  8. ProfMiodek

    Jest jutro, a mięsa nie ma. Nie o takie jutrośmy się wczoraj starali!

  9. Podziekowania za udostepnienie i wlozona prace! Aczkolwiek pokusilbym sie o male sprostowanie w temacie TX4. Nigdy nie spotkalem zlotych, ani w ogole zadnych TX4 na taryfie w Szanghaju. Nie twierdze, ze nie ma ich w ogole, ale na pewno nie ma mowy o wymianie calej floty na w/w pojazdy. Tutaj znalazlem informacje o dostarczeniu 50 sztuk w roku 2014: https://www.shine.cn/archive/metro/London-taxis-appear-on-Shanghai-streets/shdaily.shtml, i kolejnych 150 w pozniejszych latach. Nawet gdyby faktycznie tak to wygladalo, to nadal nieduzy odsetek wszystkich taxi w tym miescie.
    A kroluja tam smiertelnie nudne VW lavida i touran. Najmlodsze ze starych, rewelacyjnych VW Santana sa niestety spychane na obrzeza miasta, wkrotce zapewne wygina w ogole. Spotkac w ruchu najstarsze (z wygladu faktycznie jak „nasze” B2) to juz naprawde ciezka sprawa.. W stolicy i w mniejszych miastach przewazaja lokalne Hyundai Sonata i Elantra, zdarzaja sie Brilliance BS4 albo VW Jetta mk2.

  10. parvuselephantus

    @C – nie znam się na autach. Ale wpisz w google’a „tx4 shanghai”, wybierz „grafika”. Coś musi być na rzeczy.

  11. @parvuselephantus – spolka joint venture ktora produkuje te pojazdy nazywa sie Shanghai LTI (SLTI), wiec tak naprawde to nawet w nazwie one maja zawarte „tx4 shanghai”. Zreszta tak jak napisalem wyzej, i to co twierdzi link – ilosc tych taksowek w Shanghaju ma rzekomo wynosic 500-2000 pojazdow, wiec to nie tak ze ich tam nie ma. Po prostu jest to raczej maly procent, a nie podstawowy pojazd floty taksowkarskiej.

  12. *mialo byc 50-200, nie 500-2000..

Dodaj komentarz