Klasyczne Peugeoty – Esprit de France [film]

Zapraszam na film, w którym poznajemy klasyczne Peugeoty. Pierwsza część – testuję różne klasyki tej marki, w drugiej części będzie „tour” po muzeum.

← Previous post

Next post →

17 Comments

  1. Moj ojczym sprzedal swoja 404 tuz przed tym, zanim poznal moja mame. I mnie.
    Do tej pory wolam DLACZEGO??? I dre na sobie szaty.
    Tym bardziej, ze jego kolejnym samochodem byl Taunus 12m.
    Za to potem – K70.

  2. Borze liściasty, jak ja Ci tej wyprawy zazdraszczam!!! A ta 404 warta każdych pieniędzy, tylko trochę szkoda na polskie drogi, a czuję że jakbym się przejechał raz, to chciałbym jeździć na codzień…

  3. Git malina!

  4. Syrena lepsza 😉 Z Peugeotami nie mam niestety związanych żadnych wspomnień. Zawsze gdzieś tam się przewijały w tle, wiedziałem, że jest taka marka ale nigdy żadnym nie jechałem nawet jako pasażer… Kiedyś w latach 90 ojciec kolegi z podwórka miał granatowego chyba 305 a później jeden typ z roboty jeździł 206, ciągle coś się tam psuło.

  5. nieeeeee, tylko nie film…

  6. Marek Jarosz

    504 kupe ma piękną linię.

  7. KIEROWCA
    …Z Peugeotami nie mam niestety związanych żadnych wspomnień. Zawsze gdzieś tam się przewijały w tle, wiedziałem, że jest taka marka ale nigdy żadnym nie jechałem nawet jako pasażer…….

    I co w związku z tym? Po chudy bocian się odzywasz, skoro kompletnie nic nie wnosisz do tematu? Już dawno pisałem – czytaj, czytaj ale nie męcz i nie pisz.

  8. parvuselephantus

    Aż spojrzałem na allegro po tych 404’kach:
    https://allegro.pl/kategoria/samochody-149?string=peugeot%20404&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-aut-1-3-1003
    jedna za 95 000 i druga za 9 i pół tysiąca. Ach to allegro 😀

  9. Mam sentyment do aut Peugeota. Moje pierwszym samochodem był Peugeot 306 XN 94′ z silnikiem TU3 (niezniszczalne 1.4, „wersja golas”, który poza awarią pompy hamulcowej i przekładni oraz schodzącym z maski i dachu lakierem po lekkim dopieszczeniu okazał się prawie bezobsługowy przez lata), później po moim wyjeździe na studia wędrował między rodzicami (dawni posiadacze Citroenów CX oraz AX) i siostrą aż do sprzedaży za bezcen. Co dziwne ta 306tka jeździ do dzisiaj i kolejne co kupię to też będzie coś od PSA.

  10. @lech – ty mi jeść nie dajesz ani nie mam cię w dowodzie. Twoja opinia obchodzi mnie dokładnie tyle co zeszłoroczny śnieg.

  11. Marek Jarosz

    Teraz dzieci nie ma w dowodzie, z którego roku jest twój? :)

  12. jan rączka

    jakby w przypływie masochizmu dobrze w historii wypocin SZOFERA poszukać to na pewno by się znalazło jakieś biadolenie o tym, że kiedyś to nawet i zeszłoroczne śniegi lepsze bywały

  13. Przenośnia, tak kiedyś mówił jeden z moich nauczycieli :)

  14. 205kę wspominam świetnie, miałem klekota (XUD9) to nie jechał tak jak GTI, za to miałem klekota więc miał stałe spalanie 5,7, praktycznie niezależnie od ciężaru cegły na gazie. Moment miał większy od Poldka więc i tak szedł, że hej.

    Za to prowadzenie i radocha 205ki to jest bajka, którą mało co dzisiaj może dorównać…

    A z zachodu ktoś z rodziny przyjechał 505ką, w czasach naszej komuny… Jak stanął pod Spodkiem w K-cach to nie wiadomo było, która rzecz bardziej kosmiczna wśród syren, malaczy itp.

  15. Master Blaster

    a czy ktos wie ze taki p404 mial nie lada nowoczesnosc jak na swoje czasy tzw slimacznice z tylu

  16. takie 205 gti latwo sobie samemu zrobic, wystarczy jakies 205 1.6b albo 1.9d i przelozyc silnik (najlepiej ze skrzynia) np z Xantii, i to jeszcze mozna 2.0 zalozyc zamiast 1.9, to sa te same bloki serii XU, wiec wszystko pasuje, tylko z elektryka sie trzeba pobawic, ale jak ma sie wiazke ze wszystkim z wstawianego silnika to zaden problem

  17. @rusky91 – od PSA pewnie kupisz Opla Astrę … :)))

Dodaj komentarz